Vodenje in nova poslovna logika

Sara Silfverberg,


Strokovnjaki s področja tehnologije in poslovne strategije podjetja SapientRazorfish so mnogim velikim globalnim organizacijam pomagali preoblikovati in spremeniti poslovne modele, da le-ti ustrezajo novi digitalni ekonomiji. Srečanje z Danom Barniclom, podpredsednikom oddelka Tehnoloških strategij in svetovanj pri SapientRazorfish, s sedežem v Münchnu v Nemčiji, je podobno srečanju z modrecem Jedijem.



Ne traja dolgo, da v celoti pojasni kompleksni svet poslovnega preoblikovanja in digitalnega vdora ter ga razčleni v nekaj preprostih dejanj in nujnih ukrepov. Tu so trije najpomembnejši ključi, koristni za uporabo.


Ne osredotočajte se na prodajni hit (osredotočite se na problem, ki ga želite rešiti)
Enostavno se je osredotočiti na kričečo reklamo in se izgubiti v vseh novih trendih, o katerih vsi govorijo. Trenutno so to lahko DevOps (razvojne operacije; skovanka iz dveh angleških izrazov – Development in Operations), IoT (medsebojno povezane naprave; angl. Internet of Things), AI (umetna inteligenca; angl. Artificial Intelligence) in strojno učenje (angl. Machine Learning), če naštejemo le nekatere, a v resnici so to le orodja. Seveda lahko podjetjem pomagajo, da so uspešnejša, saj pravilno razumljena in na pravi način uporabljena orodja omogočajo boljše rešitve. Vendar pa je bistvo uspešnega poslovanja v osredotočenosti na stranko. To je tisto, kar je zares pomembno. Orodja ali modne muhe, če želite, so le orodja, ki jih lahko uporabite, da bi še bolje ugodili svojim strankam. Ne pozabite, dandanes lahko naredite, karkoli si zamislite. Inoviranje ali ustvarjanje nečesa novega ni izziv. Resnični izziv in priložnost je inoviranje, ki služi širšemu namenu.
Razumevanje digitalne dobe
Digitalnost spreminja naš način dojemanja sveta. Na kratko, digitalnost v temelju zamaje dve ključni področji, ki ju morajo razumeti vsa podjetja, to sta:

  • stranka in
  • poslovanje.


Digitalna stranka
Digitalnost spreminja pričakovanja, ki jih lahko imajo naše stranke. Spreminja pravzaprav naša pričakovanja do vsega; raven transparentnosti, dialog (v primerjavi z enostransko komunikacijo), odnos brez trenja in, konec koncev, vedno dostopno storitev.



V kolikor želite članek prebrati v celoti
se prosim naročite na HR&M revijo.

NAROČITE SE

REVIJA HR&M

JE NEPOGREŠLJIVA SOPOTNICA ...

... voditeljev, HRM managerjev in vseh strokovnjakov, ki se ukvarjajo s področjem vodenja, razvoja ljudi.
Priporočamo jo tudi managerjem, ki vršijo svoje kadrovsko poslanstvo in jim ni vseeno, kako voditi zaposlene.


K branju so vabljeni tudi vsi drugi, ki želijo z odličnim vodenjem in ravnanjem z ljudmi pri delu dosegati
nadpovprečne rezultate.