Digitalizacija finančnih storitev in razvoj bančnih organizacij

Peter Preglej


Vedno hitrejši digitalni razvoj dnevno spreminja trge in zahteva od podjetij nenehno preobrazbo ter razvoj. Uspešna digitalizirana podjetja nimajo v lasti veliko fizične infrastrukture, vendar imajo odlično razvito IT-infrastrukturo ter prilagojeno organizacijsko strukturo. Čeprav v finančnem sektorju še nimamo tako revolucionarnega podjetja, kot je bil recimo Airbnb na področju najema nepremičnin, lahko vseeno opazimo trend povečanega investiranja v Fintech, ki se je zgolj leta 2015 zvišal za 75 odstotkov.


Finančni svet trenutno doživlja digitalno preobrazbo, ki bo vedno bolj opazna ter hitrejša. Banke zaradi pritiskov s trga nimajo veliko izbire glede digitalizacije svojih storitev. Sodobni uporabnik ima drugačne navade in način življenja, zato tradicionalno bančništvo ni več uspešno. Ključno za uspeh bančnih organizacij na trgu bo, ali se bodo dovolj hitro prilagodile zahtevam trga. Bančni komitenti želijo imeti možnost opravljati storitve kadarkoli in kjerkoli, s pomočjo računalnika in vedno bolj s prenosnim pametnim telefonom. Tradicionalen razvoj bančnih organizacij v preteklosti, ki je temeljil na odpiranju novih fizičnih poslovalnic, je pod velikim vprašajem. Uspešne banke se zavedajo pomena izboljšane uporabniške izkušnje in učinkovitosti, zato iščejo nove načine omogočanja finančnih storitev svojim komitentom.3



V kolikor želite članek prebrati v celoti
se prosim naročite na HR&M revijo.

NAROČITE SE

REVIJA HR&M

JE NEPOGREŠLJIVA SOPOTNICA ...

... voditeljev, HRM managerjev in vseh strokovnjakov, ki se ukvarjajo s področjem vodenja, razvoja ljudi.
Priporočamo jo tudi managerjem, ki vršijo svoje kadrovsko poslanstvo in jim ni vseeno, kako voditi zaposlene.


K branju so vabljeni tudi vsi drugi, ki želijo z odličnim vodenjem in ravnanjem z ljudmi pri delu dosegati
nadpovprečne rezultate.