Kralj Christian, škof Bagger, out-of-office zavzetost in zasluge

Matej Golob,
Partner v podjetju CorpoHub


Med pripravami na enega od bolj pomembnih internih hackathonov v tujini me je rahlo zaskrbelo, da udeleženci morda še nimajo enake predstave o pričakovanjih in poteku dogodka, kot smo si zamislili v organizacijski ekipi – kar pa je bistveno za uspeh in dober izplen. Sklenil sem, da izmed vseh udeležencev izberem nekaj naključnih imen, uravnoteženih med različnimi državami in poslovnimi enotami, jih kontaktiram in se dogovorim za kratek video klic ter preverim njihovo razumevanje, pripravljenost in pričakovanja.



Mail sem poslal desetim osebam, med katerimi jih je bilo precej na Danskem, ker sta tam sedež podjetja in lokacija hackathona. Bil je petek in od večine sem dobil out-of-office sporočilo in kmalu od enega tudi pojasnilo, da je na Danskem državni praznik. Kljub temu sem dobil skoraj od vseh hitre odgovore – večinoma z avtomatičnim dodatkom »Sent from my iPhone« ali kaj podobnega. Tukaj bi se lahko razpisal cel odstavek na temo zavzetosti, odzivnosti, digitalni dobi, 24/7 dostopu, balansiranju med poslovnim in zasebnim časom in tako naprej. Pa ne bom, vsaj ne preveč. Res je, da so udeleženci internega hackathona prostovoljni in tistega tipa, ki želijo veliko prispevati, ki želijo soustvarjati spremembe in so sicer na splošno zelo angažirani ter zavzeti. Zato ne preseneča, da tudi med prazniki odgovarjajo zelo hitro – seveda z mobilne naprave, verjetno na kakšnem pikniku, morda na sprehodu, morda na postanku kolesarskega izleta. Sklepam po sebi in meni podobnim – ki nas ni tako malo in delamo zelo podobno. To ni več nenavadno in je popolnoma normalno. Zame je to že tako normalno, da mi out-of-office sporočilo izpade že precej arhaično. Kaj sploh pomeni out-of-office?



V kolikor želite članek prebrati v celoti
se prosim naročite na HR&M revijo.

NAROČITE SE

REVIJA HR&M

JE NEPOGREŠLJIVA SOPOTNICA ...

... voditeljev, HRM managerjev in vseh strokovnjakov, ki se ukvarjajo s področjem vodenja, razvoja ljudi.
Priporočamo jo tudi managerjem, ki vršijo svoje kadrovsko poslanstvo in jim ni vseeno, kako voditi zaposlene.


K branju so vabljeni tudi vsi drugi, ki želijo z odličnim vodenjem in ravnanjem z ljudmi pri delu dosegati
nadpovprečne rezultate.