Znamčenje delodajalca je udarilo kot modni hit

Alenka Vidic,
svetovalka za strateško komuniciranje, PROPIAR agencija


Znamčenje delodajalca je nov hit. Sliši se zelo zanimivo, celo izjemno zanimivo. Moderno in kul. Tisti, ki govorijo o tem, so zagotovo v koraku z vsemi trendi. Ne. Trende prehitevajo. Včasih človek dobi občutek, kot bi se pogovarjali o novih modnih smernicah za jesen in zimo čez … dve leti – skrivnostno, čutno in vznemirljivo. Predvsem pa ima vesoljna javnost, ki ta izraz sliši prvič, občutek, da se tega lahko lotijo le najbolj predani guruji iz … čakaj …, katerega področja že? Kadrovske ali marketinške ali katere tretje? Zapleteno, zelo zapleteno.



Šalo na stran. Zgoraj napisano je samo odraz, kako znamo strokovnjaki z različnih področij določen vsebinski koncept spremeniti v »modno muho«, kar pa znamčenje delodajalca sploh ni. Sicer je časovna komponenta dokaj mladostna, a kljub vsemu smo o tem lahko brali že več kot pred desetimi leti. A večinoma je šele zdaj prišlo do tega, da je podjetjem postalo jasno, da imajo glavno javnost, ki bo bistveno vplivala na uspehe na trgu, znotraj sebe, in sicer zaposlene – sedanje in prihodnje. Zavezani zaposleni, s katerimi je delodajalec ustvaril pametno povezavo (tudi) na čustveni ravni, ti bodo prvaki znamke in jo s ponosom predstavljali na trgu, kjer se nahajajo ne samo kupci, temveč tudi talenti, ki si jih želimo privabiti v podjetje. V tej zgodbi morata z roko v roki sodelovati tako strokovnjak za komuniciranje (interno, eksterno) kot tudi kadrovik, vodstvo in še kakšno funkcijo v podjetju lahko najdemo za ta projekt. Govorimo torej o razmeroma kompleksni zgodbi, ki pa ima zelo pomemben smisel in bo ločila uspešna podjetja od neuspešnih – in če pogledamo zelo na hitro, potem bomo videli, da imajo svetovno priznana podjetja iz različnih industrij jasno vizijo in strategijo (ki jo udejanjajo), kako v znamčenje vključiti vse zaposlene. Boeing? Google? Xerox? Da, imajo, in zato imajo dober ugled, so recimo tudi v kontekstu iskalcev zaposlitev zelo dobro ocenjeni. Zakaj? Ker so pozorno in pazljivo gradili svojo prepoznavnost in ugled na tem področju.
Na kaj moramo biti pozorni, ko se tega lotevamo?



V kolikor želite članek prebrati v celoti
se prosim naročite na HR&M revijo.

NAROČITE SE


Morda bi vas zanimalo tudi...


Mesečno vas seznanjamo z aktualnimi dogodki in trendi na področju vodenja in HRM-ja.

Zaupajte nam vaš elektronski naslov in se prijavite s pomočjo spodnjega
obrazca. Vsa polja so obvezna.
Obljubljamo, da boste novičnik prejeli le 1x mesečno in vam z njim ne
bomo obremenjevali e-poštnega predala.