Namera, vprašanje in hvaležnost – Vnovično odkritje novih poslovnih kompetenc

O AVTORJU
Dr. Nadya Zhexembayeva


Obvladovanje nenehnih sprememb zahteva nove načine razmišljanja in večkrat tudi neobičajne rešitve. Ne glede na to ali uvajate majhne spremembe ali opravljate celovito  transformacijo v podjetju ali timu, ta proces od vas zahteva pridobivanje in mojstrenje  novih kompetenc.  Podjetja, ki uspešno uvajajo pozitivne spremembe v svoje okolje, ugotavljajo, da so namera,   vprašanje in hvaležnost zelo dobri temelji za spremembe, čeravno predstavljajo  le začetne točke na poti, ki jo je potrebno prehoditi.  Vsaka (osnovna) transformacija je potovanje,  polno izzivov, kjer so  nove  kompetence ključne za dosego želenega cilja.  Ravno te kompetence pa so oblikovale tudi dva nova pristopa;  Design Thinking  in Appreciative Inquiry - ki veljata za najbolj uspešna pristopa zadnjih  let za  vzdrževanje želenih sprememb v organizaciji. 



V kolikor želite članek prebrati v celoti
se prosim naročite na HR&M revijo.

NAROČITE SE

REVIJA HR&M

JE NEPOGREŠLJIVA SOPOTNICA ...

... voditeljev, HRM managerjev in vseh strokovnjakov, ki se ukvarjajo s področjem vodenja, razvoja ljudi.
Priporočamo jo tudi managerjem, ki vršijo svoje kadrovsko poslanstvo in jim ni vseeno, kako voditi zaposlene.


K branju so vabljeni tudi vsi drugi, ki želijo z odličnim vodenjem in ravnanjem z ljudmi pri delu dosegati
nadpovprečne rezultate.