Kako izboljševati kakovost vodenja (2. del)

O AVTORJU
mag. Peter Mlakar


Kako izboljševati kakovost vodenja ljudi pri delu? To se sprašujejo direktorji, vodje, koordinatorji in vsi, ki vodijo ljudi pri delu, pa tudi zaposleni, ki si želijo kakovostnega vodenja. Vodenje je pomemben vzvod za učinkovito ter kakovostno poslovanje organizacij – gospodarskih in negospodarskih. V članku se bomo posvetili praktičnim učinkom vodenja, dobrodošlim v konjunkturi in krizi. Obravnavali bomo 21 vzvodov (vprašalnikov) za izboljšanje kakovosti vodenja. Namenjeni so tistim, ki jim kljub krizi ni žal razmisliti o lastni vodstveni kondiciji in se ji posvetiti. Zaradi obsega je članek razdeljen na dva dela. Prvi je bil objavljen v prejšnji številki revije HRM.



V kolikor želite članek prebrati v celoti
se prosim naročite na HR&M revijo.

NAROČITE SE

REVIJA HR&M

JE NEPOGREŠLJIVA SOPOTNICA ...

... voditeljev, HRM managerjev in vseh strokovnjakov, ki se ukvarjajo s področjem vodenja, razvoja ljudi.
Priporočamo jo tudi managerjem, ki vršijo svoje kadrovsko poslanstvo in jim ni vseeno, kako voditi zaposlene.


K branju so vabljeni tudi vsi drugi, ki želijo z odličnim vodenjem in ravnanjem z ljudmi pri delu dosegati
nadpovprečne rezultate.