Ko prevlada ego posameznika, je zmagovalne ekipe konec

O AVTORJU
Tamara Valenčič, članica uredniškega odbora revije HRM in članica uprave DLabs


Cvetana Rijavec je ponosna Primorka, ki se je pred kratkim upokojila in zgodbo o uspehu prepustila nasledniku. V svoji karieri je ustvarila veliko lepih zgodb ter učvrstila tri slovenske blagovne znamke, Fructal, Lek kozmetiko in Ljubljanske mlekarne.

 

Svojo kariero je začela v Šampionki Renče kot tehnolog v razvoju in vodja kontrole kakovosti. Po desetih letih je prestopila v ajdovski Fructal, kjer je hitro napredovala iz vodje kontrole kakovosti v tehnično direktorico, pri 39. letih pa je prevzela vodenje družbe. Fructal je v času osamosvojitve izgubil večino svojih nabavnih in prodajnih trgov ter velik del proizvodnih kapacitet.

 

Prva zmaga je bila osvojitev ruskega trga leta 1992. Uspešno so pridobili tudi nove surovinske trge, zagnali novo proizvodnjo v Makedoniji in lastniško prestrukturirali podjetje. Po uspešni sanaciji je postal Fructal največji slovenski predelovalec sadja, prisoten na več kot 18 svetovnih trgih. Po prodaji Fructala Pivovarni Union je Cvetana Rijavec odstopila kot predsednica uprave in vstopila v novo panogo: kozmetiko. Prevzela je preoblikovanje Lekove kozmetične enote v samostojno podjetje in v njem ostala šest let. V začetku leta 2007 je sprejela nov izziv: potegniti iz rdečih številk še eno živilsko podjetje. V samo dveh letih ji je uspelo-s preoblikovanjem blagovnih znamk, racionalizacijo poslovanja in podvojenim izvozom-skoraj 13-milijonsko izgubo Ljubljanskih mlekarn pretopiti v dobiček. V osmih letih uspešnega predsedovanja je uspelo Rijavčevi pozicionirati alpsko mleko kot eno najbolj zaupanja vrednih slovenskih blagovnih znamk. Leta 2013 so bile Ljubljanske mlekarne prodane francoskemu Lactalisu.

 

Več v tiskani izdaji



V kolikor želite članek prebrati v celoti
se prosim naročite na HR&M revijo.

NAROČITE SE

REVIJA HR&M

JE NEPOGREŠLJIVA SOPOTNICA ...

... voditeljev, HRM managerjev in vseh strokovnjakov, ki se ukvarjajo s področjem vodenja, razvoja ljudi.
Priporočamo jo tudi managerjem, ki vršijo svoje kadrovsko poslanstvo in jim ni vseeno, kako voditi zaposlene.


K branju so vabljeni tudi vsi drugi, ki želijo z odličnim vodenjem in ravnanjem z ljudmi pri delu dosegati
nadpovprečne rezultate.