Moč ozaveščanja pomembnosti kulturnih razlik

Tamara Barič
Telekom Austria Group in članica uredniškega odbora revije HR&M


Kultura. Za nekatere skorajda brezvezen pojem, za druge vse. Zame osebno je temelj. Brez tega temelja nisem pripravljena z vami graditi hiše. Med drugim zato, ker lahko s kulturo soustvarjaš okolje, kjer se sodelavci zavedajo, da so spremembe resnično edina stalnica in da je na vsakem od nas, da skrbi tako za razvoj sebe kot svoje ekipe. Obenem pa lahko s pomočjo ozaveščanja pomembnosti kulturnih razlik zabeležiš tudi številne „male zmage“, kot denimo to, da pripraviš hard core tehnika do pisanja bloga za 17.000 sodelavcev.


V skupini Telekom Austria (TAG), pod katero znotraj Evrope spada 8 držav (vključno s slovenskim Si.mobilom) in več kot 17.000 sodelavcev, na Dunaju redno gostimo predavatelja Chrisa Fuchsa, ki je strokovnjak s področja upravljanja različnih kultur. Na zadnjem Intercultural treningu za sodelavce skupine TAG sem njemu in njegovi ekipi, sestavljeni iz sodelavcev več držav, ponudila izziv: v naslednjih dneh se intenzivno učite, delite znanje, na koncu pa prosite vsaj enega kolega za iskreno povratno mnenje o tem, kako on gleda na vas. Zakaj? Ker šele tako lahko vidite, kakšna je percepcija drugih in to primerjate s podobo, ki jo imate o sebi.

 

Več v tiskani izdaji.



V kolikor želite članek prebrati v celoti
se prosim naročite na HR&M revijo.

NAROČITE SE

REVIJA HR&M

JE NEPOGREŠLJIVA SOPOTNICA ...

... voditeljev, HRM managerjev in vseh strokovnjakov, ki se ukvarjajo s področjem vodenja, razvoja ljudi.
Priporočamo jo tudi managerjem, ki vršijo svoje kadrovsko poslanstvo in jim ni vseeno, kako voditi zaposlene.


K branju so vabljeni tudi vsi drugi, ki želijo z odličnim vodenjem in ravnanjem z ljudmi pri delu dosegati
nadpovprečne rezultate.