Brez igranja, a s pomočjo iger do znanja

O AVTORJU
Dr. Julija Lapuh Bele, Helena Miš Šmalc, David Rozman


Igrifikacija (angl. gamification) je sodoben trend v izobraževanju in ravnanju s človeškimi viri. Čeprav izraz spominja na igre, dejansko označuje resne metode in ne gre za igranje na delovnem mestu. V prispevku predstavljamo, kaj igrifikacija je, različne konkretne primere vpeljave igrifikacij v poslovni svet in primer igrificiranega e-izobraževanja. Igrifikacija je koncept, s pomočjo katerega spreminjamo vedenje ljudi v želeno smer, pri čemer se ljudje lahko zabavajo ter so motivirani in proaktivni pri tem spreminjanju. Zato je razumljivo, zakaj se ta način motiviranja tako množično vpeljuje in zakaj bi ga morali tudi pri nas bolje spoznati.



V kolikor želite članek prebrati v celoti
se prosim naročite na HR&M revijo.

NAROČITE SE

REVIJA HR&M

JE NEPOGREŠLJIVA SOPOTNICA ...

... voditeljev, HRM managerjev in vseh strokovnjakov, ki se ukvarjajo s področjem vodenja, razvoja ljudi.
Priporočamo jo tudi managerjem, ki vršijo svoje kadrovsko poslanstvo in jim ni vseeno, kako voditi zaposlene.


K branju so vabljeni tudi vsi drugi, ki želijo z odličnim vodenjem in ravnanjem z ljudmi pri delu dosegati
nadpovprečne rezultate.